Premium support binnen handbereik

Klantenservice is meer dan vragen van klanten beantwoorden, e-mails versturen en telefoontjes aannemen.

Het gaat erom ervoor te zorgen dat iedereen boven verwachting wordt geholpen. Niet om sneller van de klant af te zijn, maar om een blijvende impact te kunnen maken!

Bij VitaliFit staan we erom bekend dat we echt om onze klanten geven. Je kunt ons vragen stellen over je bestelling, maar ook over algemene gezondheidskwesties/vragen. Wil je de beste lifestyle tips weten die makkelijk toe te passen zijn binnen jouw schema? Heb je advies nodig over wat je kunt doen aan je overgewicht als je al verschillende pogingen hebt gedaan? Ons supportteam bestaat niet alleen uit vriendelijke servicemedewerkers, maar ook uit gezondheidsexperts die klaar staan om je te helpen. Helaas kunnen we je om juridische redenen geen medisch advies geven, maar je kunt absoluut contact met ons opnemen voor al het andere.

Let op: uit respect voor andere klanten en ons team vragen we je om eerst de FAQ hieronder door te lezen om te zien of deze je vraag beantwoordt.

Lees eerst onze FAQ hier:

check_box

Ik wil weten wanneer ik mijn pakket kan verwachten.

Je hebt een bestelling geplaatst, maar je pakket is nog niet aangekomen. Je vraagt je af of er iets mis is gegaan, wanneer het zal aankomen en wat je kunt doen om het proces te versnellen...

Maak je geen zorgen, we willen dit zowel voor jou als voor onszelf zo makkelijk mogelijk maken.

1. Zoek in je e-mail inbox (en spambox) naar de bevestigingsmail van je bestelling. Het onderwerp bevat 'Bestelling #NUMMER bevestigd'. Deze e-mail bevat je trackingnummer. Als dit op de een of andere manier niet zo is, ga dan alsnog naar stap 2.

2. Ga naar deze pagina (click here) om de trackingcode of je e-mailadres plus bestelnummer te kopiëren en te plakken.

3. Ons systeem zal je een update geven over waar je bestelling zich bevindt in het leveringsproces.

OPMERKING: Soms lijken bestellingen dagenlang vast te zitten in 'In transit'. Dit betekent dat we je pakket al aan de transporteur hebben gegeven en dat het aan hen is om het zo snel mogelijk bij je af te leveren. Helaas hebben we hier geen invloed op, we hopen op je begrip. Als de trackingstatus 5 dagen lang 'In Transit' blijft, neem dan contact met ons op, want de kans is groot dat er iets is misgegaan. Maak je geen zorgen, in dat geval sturen we je gratis een nieuw pakket!

Als dit je vraag niet beantwoordt, scroll dan naar beneden voor alle manieren om ons support team te bereiken.

check_box

Ik heb besteld maar geen e-mailbevestiging ontvangen.

Je hebt een bestelling geplaatst en op de een of andere manier nooit meer iets van ons gehoord. Allereerst spijt het ons om te horen dat dit het geval is! Ons systeem stuurt automatisch binnen een paar minuten nadat je je bestelling hebt geplaatst een e-mail ter bevestiging van je bestelling.

Voor het geval je het niet kon vinden, is dit wat je moet doen:

1. Controleer je spambox. Dat heb je waarschijnlijk al gedaan, maar soms belanden onze e-mails daar.

2. Zoek in je inbox naar ''Orderbevestiging'' of ''VitaliFit''.

3. Nog steeds niets? Neem contact op met onze klantenservice via het landspecifieke support e-mail- of telefoonnummer dat onderaan deze pagina in de voettekst staat. Zorg ervoor dat je de volgende informatie met ons deelt:

  • Je volledige naam
  • E-mailadres waarmee je hebt besteld
  • Datum van betaling (zie bankafschrift)

Ons toegewijde team kan je bestelling vinden op basis van bovenstaande informatie en je de bevestigingsmail opnieuw sturen.

check_box

Mijn pakket is beschadigd/nooit geleverd

Eindelijk is je pakketje aangekomen! Je bent enthousiast om het te gebruiken, maar... het is beschadigd. Of het is zelfs nooit aangekomen, hoewel de track & trace pagina zegt van wel.

Geen zorgen, we zijn er om je te helpen. Al onze producten worden geleverd met een standaard 30 dagen geld terug garantie en vervangingsgarantie. Dit betekent dat we je het beschadigde of vermiste product helemaal gratis toesturen.

Om fraude te voorkomen, stellen we het zeer op prijs als je een foto van het beschadigde artikel met ons deelt. We behandelen elk geval met zorg en bevestigen altijd opnieuw je verzendadres om miscommunicatie te voorkomen.

check_box

Ik ben niet tevreden en wil graag een refund aanvragen.

We houden van de feedback die onze klanten ons geven, en hoewel die meestal positief is, komt het soms voor dat een product niet aan je verwachtingen voldoet.

Het spijt ons om dit te horen! Geen zorgen, we vinden een oplossing die je tevreden stelt.

Als je een terugbetaling wilt doen, controleer dan het volgende:


1. Heb je dit probleem binnen de 30 dagen geld terug garantieperiode opgelost? Zo ja, ga dan verder. Zo nee, heb je de +60 uitgebreide garantieperiode gekocht? Hiermee kun je tot 90 dagen na de bestelling geld teruggeven.


2. Weet je zeker dat je je geld terug wilt? Soms kunnen we een cheque/cadeaubon geven en iets extra's toevoegen om je te compenseren voor het ervaren ongemak.


3. Als je door wilt gaan, neem dan hieronder contact met ons op. Vergeet niet je reden voor terugbetaling te vermelden, het helpt ons om onze producten en diensten te verbeteren.

check_box

Ik ben mijn tracking nummer kwijt, kun je hem opnieuw sturen?

Je hebt een bestelling geplaatst en op de een of andere manier nooit meer iets van ons gehoord of je hebt geprobeerd je trackingnummer op te zoeken maar kunt het niet vinden.

Allereerst spijt het ons om te horen dat dit het geval is! Ons systeem verstuurt automatisch e-mailberichten ter bevestiging van je bestelling en trackingnummers, maar natuurlijk kunnen we het je opnieuw toesturen.

Voor het geval je het niet kon vinden, is dit wat je moet doen:

1. Controleer je spambox. Dat heb je waarschijnlijk al gedaan, maar soms belanden onze e-mails daar.

2. Zoek in je inbox naar ''Orderbevestiging'' of ''VitaliFit''.

3. Nog steeds niets? Neem contact op met onze klantenservice via het landspecifieke support e-mail- of telefoonnummer dat onderaan deze pagina in de voettekst staat. Zorg ervoor dat je de volgende informatie met ons deelt:

  • Je volledige naam
  • E-mailadres waarmee je hebt besteld
  • Datum van betaling (zie bankafschrift)

Ons toegewijde team kan je bestelling vinden op basis van bovenstaande informatie en je de bevestigingse-mail en tracking code opnieuw sturen.

check_box

Ik weet niet hoe ik mijn bestelde product dien te gebruiken.

Omdat we meerdere producten verkopen, kunnen we je vraag niet direct beantwoorden via deze FAQ. De meeste van onze producten worden echter geleverd met een gebruiksaanwijzing of 'hoe te gebruiken' flyer als die niet automatisch op de verpakking staat.

Als je dit al gelezen hebt en geen idee hebt hoe je het product moet gebruiken, volg dan deze stappen:

1. Zoek naar het specifieke product op onze website met behulp van het vergrootglas-symbool in de rechterbovenhoek. In onze productbeschrijving wordt vaak uitgelegd hoe je het product moet gebruiken.

2. Als dit en de productlabels of verpakking je vraag nog steeds niet beantwoorden, laat dan hieronder een e-mail achter en ons team helpt je graag zo snel mogelijk aan een antwoord!

check_box

Ik wil graag een item toevoegen net na het plaatsen van mijn bestelling!

Je hebt een bestelling geplaatst, maar bedenkt ineens dat je nog iets wilt toevoegen. En je hebt helemaal gelijk, door iets toe te voegen kun je dubbele verzendkosten vermijden!

Volg deze stappen:

1. Controleer hoe lang geleden je de oorspronkelijke bestelling hebt geplaatst. Als het binnen 24 uur is, ga dan verder. Als het langer dan 24 uur geleden is, is de kans groot dat het pakket ons distributiecentrum al heeft verlaten. Het spijt ons, maar we kunnen geen artikel toevoegen aan dezelfde bestelling als dat het geval is.

2. Welke artikelen wil je toevoegen? Als er meerdere zijn, zorg er dan voor dat je dit duidelijk communiceert om vertragingen in ons bestelsysteem en leveringsproces te voorkomen.

3. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail met de artikelen die je wilt toevoegen, samen met:

  • Je volledige naam
  • E-mailadres dat je hebt gebruikt om de eerste bestelling te plaatsen
  • De betalingsmethode van je voorkeur om de extra artikelen mee te betalen. Wij bieden betalingen met creditcard, bankpas, PayPal, iDeal, Bancontact en in sommige landen Klarna.
check_box

Ik heb een klacht waarvan ik melding wil maken

Je bent woedend! Misschien komt het door het gebrek aan hulp of begrip dat je kreeg van een van onze medewerkers van de klantenservice. Misschien omdat het product dat je hebt ontvangen niet aan je verwachtingen voldeed. Wat de reden ook is, wij zijn er om naar je te luisteren en notities te maken.

Op basis van onze filosofie om het beste online gezondheidsbedrijf op te bouwen dat ooit heeft bestaan, nemen we je feedback heel serieus.

Ons management behandelt alle klachten en zorgt ervoor dat operationele problemen snel worden opgelost.
Als je een klacht wilt achterlaten, zorg er dan voor dat je:

  • Je volledige naam, e-mailadres waarmee je een bestelling hebt geplaatst en verzendadres (indien van toepassing) vermeld
  • Vat samen wat er is gebeurd, hoe onze klantenservice je heeft geholpen (of niet heeft geholpen), waardoor je verkeerd bent begrepen?
  • Vat samen wat je wilt dat we doen om je tevreden te stellen. Bijv. 'geld terugstorten', 'de betreffende agent buiten dienst zetten', etc.

Weet dat het ons spijt om te horen dat we je niet tevreden konden stellen en dat we binnen 24 uur op je klacht zullen reageren en een oplossing zullen bieden om aan je wensen te voldoen.

check_box

Ik herken een betaling niet die is gemaakt aan VitaliFit

Mijn bank/kaart heeft een bedrag van me afgeschreven dat ik niet herken, en ze hebben me verteld dat het van VitaliFit is, dus ik wil graag weten waar het voor is.

Als dit het geval is, maak je dan geen zorgen. We zijn er om je te helpen.

We zien vaak dat klanten bestellingen plaatsen die ze niet herkennen. Waarom? Soms wordt het aankoopbedrag een paar dagen later in rekening gebracht, waardoor het lijkt op een ongeautoriseerde betaling, hoewel het volledig legitiem is.

Voordat je in woede uitbarst en een chargeback aanvraagt, wat jou en ons een hoop papierwerk zou opleveren, nemen we graag de tijd om uit te zoeken wat er is gebeurd. Dit zijn de stappen die je moet nemen:

1. Zoek in je mailbox en spambox naar 'VitaliFit' of het onderwerp 'Orderbevestiging', als je inderdaad een bestelling hebt geplaatst zal deze tevoorschijn komen.

2. Controleer je bank/kaartprovider en zoek naar de betalingsomschrijving. Alleen als er VITALIFIT op staat, is de betaling van ons afkomstig. Als dat niet zo is, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen bij het onderzoeken van mogelijke fraude. Als het wel van ons kwam, ga dan naar de volgende stap.

3. Neem contact op met ons ondersteuningsteam en gebruik dit e-mailonderwerp 'Ik herken een betaling niet'. Onze medewerkers weten precies waar ze naar moeten zoeken om je te helpen uitzoeken wat de betaling heeft veroorzaakt of om je een volledige terugbetaling te geven.

We brengen nooit willekeurig kosten in rekening bij onze klanten en vanwege PCI-DSS compliance verwerken we zelf GEEN kaartgegevens. Deel je persoonlijke bankgegevens niet met ons, ons team zal je daar nooit om vragen.

Je vindt ons klantenservice formulier hieronder

check_box

Kun je me toevoegen aan de VitaliFit gezondheidscommunity?

Natuurlijk! Laat een e-mail achter met als onderwerp 'Word lid van de community' en we sturen je een uitnodigingslink. Welkom bij de club!


Waar gaat het om? Mensen met verschillende achtergronden en landen die met elkaar in contact komen en positiviteit met elkaar delen om van deze wereld een betere en gezondere plek te maken.


Sommige leden delen fitnessworkouts, andere dieet- en voedingstips, grappige verhalen en nog veel meer. Uit deze gemeenschap zijn zelfs vriendschappen ontstaan.

VitaliFit

E-mail Support:

  • 📥 info@vitalifit.eu (Engels, Frans)
  • 📥 info@vitalifit.de (Duits)
  • 📥 info@vitalifit.nl (Nederlands)
  • 📥 info@vitalifit.be (Vlaams)

Telefonische Support:

  • +31 085 06 06 702 (Engels, Nederlands/Vlaams, Duits)

Kantoor Adres:

VitaliFit is een bedrijf van GFC-BV en biedt gezondheidsoplossingen aan consumenten in Europa.

Neem contact op